• اتوبان نواب – بعد از پل سپه خیابان گلهای اول – ساختمان سهند – طبقه 6 – واحد 15
  • safirazmakian@gmail.com
  • 09357007743

وبلاگ

تجهیزات آزمایشگاهی شیمی با قیمت مناسب مواد شیمیایی کیت و سایر تجهیزات آزمایش های عالی

تجهیزات آزمایشگاهی شیمی با قیمت مناسب مواد شیمیایی کیت و سایر تجهیزات آزمایش های عالی :

این که آیا شما یک معلم باتجربه هستید ، والدینی که نگران انجام شیمیایی با بچه های خود هستید ، یک سرگرمی مشتاق و یا حتی یک آزمایشگاه حرفه ای آزمایشگاه هستید ، برای خرید همه لوازم شیمیایی (بزرگ یا کوچک) مورد نیاز آزمایشگاه های علمی خود از اینجا خرید کنید. . ما مواد شیمیایی باکیفیت از جمله طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، کیت های شیمیایی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، ظروف شیشه ای و پلاستیک ، تجهیزات ایمنی آزمایشگاه ، مقیاس های دیجیتال و ترازو را ارائه می دهیم.

می توانید همزن ها ، صفحات داغ ، میکروپلیت ها ، درپوش های لاستیکی برای لوله های آزمایش خود ، کاغذ فیلتر ، pH متر ، جداول دوره ای ، اسپاتول ها ، ملات و گندم ها ، خشک کن ها ، پیپت ها و چکه ها ، کت های آزمایشگاه ، کیت در مورد الکتروشیمی و آزمایشگاه های بی شماری دیگر را پیدا کنید. منابع و منابع آزمایشگاه شیمی و نیازهای آموزشی شما.

برای کالاهای شیمیایی کامل ، تجهیزات آزمایشگاهی ، مواد شیمیایی و موارد دیگر در مورد آزمایشهای علمی زندگی و رویه های علمی خود در طبقه بندی های بالا جستجو کنید. و اگر به کمک نیاز دارید ، فقط با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در صورت سفارش لوازم شیمیایی و آزمایشگاه های آزمایشگاهی برای یک مدرسه خانگی ، تعاونی و یا آزمایشگاه کلاس ، حتما تخفیف های عمده قیمت را بررسی کنید. ممکن است بتوانید از سفارشات فله ای ۵-۲۰٪ صرفه جویی کنید!

همچنین به یاد داشته باشید که محصولات ما دارای ضمانت رضایت ۹۰ روزه هستند.
شیمی چیست؟

ساده ترین تعریف شیمی؟ این مطالعه ماده است – خواص ، ترکیبات ، ساختار و فعل و انفعالات آن. هرچه می بینید از ماده تشکیل شده است. ماده می تواند به عنوان یک جامد ، مایع یا گاز وجود داشته باشد. شیمی به ویژه با تغییرات انرژی ماده در طول فعل و انفعالات نگران است.

شما می توانید شیمی را تقریباً برای هر موضوعی اعمال کنید. سه مثال؟ شیمی مواد غذایی ، شیمی خون و شیمی صابون و لباس های شسته شده.
پنج شعبه شیمی

شیمی پنج شاخه پذیرفته شده دارد: آلی ، معدنی ، بیوشیمی ، تحلیلی و فیزیکی.

شیمی آلی مطالعه ترکیبات کربن است. کربن در ترکیب با سایر عناصر در همه گیاهان و حیوانات – مرده یا زنده است.

شیمی معدنی مطالعه موادی است که حاوی گروه کربن نیستند. این ممکن است به شما کمک کند تا معدنی را به عنوان ترکیبات زنده (مثلاً نمک ، اسیدها ، پایه ها) تصور کنید. ترکیبات معدنی کمتری نسبت به مواد آلی وجود دارد.

بیوشیمی مطالعه فرایندهای شیمیایی یا ویژگیهای شیمیایی موجود در ماده زنده است. این یک نسخه کوتاه شده از “شیمی بیولوژیکی” است.

شیمی تحلیلی مطالعه ماده با هدف شناسایی ، اندازه گیری و وزن است.

شیمی فیزیکی مطالعه مولکول ها برای دیدن نحوه ترکیب و واکنش آنها با یکدیگر است. شیمی فیزیکی با استفاده از قوانین فیزیک به آنها نگاه می کند. مانند بیوشیمی ، ترکیبی از رشته ها است.
چرا مطالعه شیمی؟

اگر شیمی شما را مرعوب می کند ، مانند بسیاری از ما ، این را بخاطر بسپار. عملی است! دانشمند در آزمایشگاه مخلوط معادن دودی است؟ او در حال انجام کارهایی است که ممکن است مواد غذایی ، پوشاک ، برق ، سوخت ، مراقبت های بهداشتی و ابزارهای ارتباطی شما را تحت تأثیر قرار دهد. شعار تبلیغاتی قدیمی ، “زندگی بهتر از طریق شیمی ،” قطعاً روی چیزی بود!

با مطالعه شیمی ، شما می توانید برچسب های سوپر مارکت ها را درک کنید ، وعده های غذایی را برای حداکثر طعم تهیه کنید و از روش های تمیز کردن ناامن خودداری کنید. شیمی همچنین می تواند مهارتهای خواندن ، نوشتاری و سازمانی شما را بهبود بخشد.

تقاضای شیمی دانان زیاد است. شیمیدانان به دلیل تخصص خود بهای خوبی می دهند. اکثر شیمیدانان به عنوان بخشی از یک تیم تحقیقاتی فعالیت می کنند. به این معنی که اگر به شیمی علاقه دارید ، باید بتوانید با دیگران در جهت رسیدن به یک هدف مشترک همکاری کنید. شیمیدانانی را پیدا خواهید کرد که در زمینه های زیست شناسی ، فیزیک ، زمین شناسی و علوم زیست محیطی مشغول به کار هستند.

آخر ، شیمی مهم بسیار سرگرم کننده است! حتی اگر علاقه ای به مطالعه پیشرفته ندارید ، پروژه های جالب زیادی وجود دارد که اصول واحدی را نشان می دهد. می توانید لیستی از آنها را در مرکز یادگیری ما پیدا کنید.

 

تجهیزات آزمایشگاهی شیمی با قیمت مناسب مواد شیمیایی کیت و سایر تجهیزات آزمایش های عالی | برای خرید تجیزات آزمایشگاهی تماس بگیرید | ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳

فلوکا ایران